دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

با اینا بهارو باور میکنم...!

                                                                                

 

                 بوی عیدی   بوی توپ    بوی کاغذ رنگی  

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو     بوی یاس جانماز ترمه ی مادر بزرگ   

                                  با اینا زمستونو سر میکنم   با اینا خستگی مو در میکنم

شادی شکستن قلک پول    وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد  

                  بوی اسکناس تانخورده ی لای کتاب

 فکر قاشق زدن دختر ناز چشم سیاه          شوق یک خیز بلــــند از سر بته های نور   

                  برق کفش جفت شده تو گنجه ها

                                    با اینا زمستونو سر میکنم   با اینا خستگی مو در میکنم

عشق یک ستاره ساختن با دولک    ترس نا تموم گذوشتن جریمه های عید مدرسه 

                بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

                                    با اینا زمستونو سر میکنم   با اینا خستگی مو در میکنم

بوی باغچه    بوی حوض    عطر خوب نذری   شب جمعه پی فانوس  توی کوچه گم شدن  

                                    با اینا زمستونو سر میکنم   با اینا خستگی مو در میکنم  

                                              با اینا بهارو باور میکنم...!!!

                                                         

 

 عید همممممممممتون مبارک

ان شا الله امسال هرچی خبر میشنوین خوش باشه ( مثلا قبول شدن کنکوری هایی که میشناسین)

 

تا ۱۰ تیــــــــــر . بعد از کنکور . برمیگردم....حتما


عید دوستای گلم که به من لطف داشتن دوبله مبارک :

بچه های شب های برره - بنفشه-یاسمن-هدیه-خاطره-مهدی-مونا-عاشق پروردگار-پویا-دیوونه-بستنی-شیوانا-

پاتوق-دوس جون-مهشید-اتیش-پدرگمشده-.... ؟ (نیدونم کیه؟)-بردیا-پژمان-نوید-محمود-ژولیس سزار - و ....

خلاصه همه ی وبلاگی ها و هومه

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
بستنی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:43 http://icecream.blogsky.com

سلام عزیز
خوفی
شما هیچوقت از یاد ما نمیری
این ماییم که فرامخوش شده ایم
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک
مرسی از لطفت
ان شاء الله توکنکور هم موفق باشی
تا بعد.... در پناه حق

یاسمن دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 http://sedayeshekastan.blogfa.com

سلام خاطره جون.منم سال نو رو بهت تبریک میگمو امیدوارم همیشه خبرای خوب بشنویx: تو کنکور هم موفق باشیو رشته ای قبول شی که خودت میخوای..

عاشق پروردگار جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 13:43 http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام خاطره ی عزیز ... سال نو مبارک باشه و امیدوارم همیشه بهاری و سبز باشی . خوشحالم که به وبم سر میزنی . با این کارت هر وقت میام مرخصی و سری به وبلاگ میزنم خوشحال میشم .
برای تو و همه اونایی که دوستشون داری بهترین آرزو ها رو دارم . موفق باشی و مهربون . یا علی .

هدیه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 23:00

salam salaaaaaaaaam
100ta salam
salam be roye mahe nashostat golam khoofi jigar
de u ham mobarak bashe azizam ishalla 100 sal be in sala:d
be in salaE ke konkoor ghabool mishi:d
mishi
khatere joon kheeeeeeeeeeili sheresh ghashang bood yani salighat khashang bood:D
bazam marefate u havar ta mer30 baraye tafriket
jigareto 30kh30kh:d
fadato bokhoram
ta felan

Unforgiven یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:32

زمستون تموم شده....با اونا زمستونه تموم شده رو سر میکنی؟؟ این هنر نیست....
عید من هم مبارک..!!

بردیا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 16:02 http://www.royaiy.blogfa.com

سلام

شعرت قشنگ بود.
همین دیگه.صد دفه گفتم به تو.هر وقت
اپیدی خبرم کن.عزیزم عزیزم عزیزم.
به حر حال.من اپم.دلت خاس بیا.
تا بعد.



بابای

بردیا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 13:47 http://www.royaiy.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟؟
چه خبرا . این دفه هم قشنگ بود .
بود . در نوع خودش جالبه . تا یادم نرفته .
ببخشین دیگه یه مدته نمیایم اینجا . آخه نه که
اکانتامونو قطع کردن مجبوریم کارت بخریم . به هر
حال . از این به بعد مبام واست دو سه کیلومتر
کامنت میزارم . آپم کردی خبرم کن .
راستی خواستی بیا من آپم .


بابای

[ بدون نام ] یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 13:48

راستی خیلی وقته آپ
نکردیا . ؟؟؟؟

حمید (قطره) شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 23:00 http://ghatre.blogsky.com

من این پستو خیلی وقت پیش خوندم . ولی نظر ندادم. چرا ؟ دقیقاْ نمی دونم ..... یه لحظه صبر کن .......
...
...
...
آها ... حالا که خوب ضمیر ناخودآگاهمو وجب می کنم می بینم شاید به خاطر این بوده که عیدو به من تبریک نگفتی . شایدم تبریک گفتی . مثلاْ این جناب « و ... » می تونه من باشه ... باشم ... یا چی ؟
بعدشم ... تو به چه حقی در مورد پستی که من نوشتم نظری نداری . تلک تلک میای تو وبلاگ من بعد نظری نداری . بفرمایید تشریف آوردید خیابون شانزلیزه .
پس منم در همین جا شعری به ذهنم رسید که برای شما می خونه :‌ ( این شناسه ی فعل ها امروز نمیدونم چرا به هم ریختی ) و اما شعر :‌
شرمندم ،‌ شعری در کار نیست . یعنی بود ولی به هدیه گفتم بیاد بخونه ببینه اینایی رو که نوشتم بخونی ناراحت می شی یا نه که گفت همین شعرو حذف کنی باقیش خوبه . خوب منم حذف کردم دیگه . :دی
.................................................
و در پایان ضمن دستت درد نکنه بابت لینک، باید عرض کنم که :‌ گول نظر دور و درازمو نخوری ها . در هر حال من در مورد این پست هیچ نظری ندارم .

زهرا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:12

salam khatere joooooooon
bebakhsh age dir nazar dadam akhe kheire saram manam koonkooriam.
vali mikham begam neveshtehat vaghean ghashang hastan va arzeshesh kheili ziade pas oonaie ke nazar nemidan kheili....hastan choon inghadr neveshtehat ghashange ke dahaneshoon va moonde nemitoonan nazar bedan
30u.....byyyyye

حمید - قطره چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 http://www. ghatre. blogsky.com

اولا اینکه مگه تو کنکور نداری دختر . حالا من یه چیزی گفتم حتماْ باید یه ساعت بعدش بیای و جواب بدی .
ثانیاْ اینکه عمراْ که نتونی از شعر من ایراد بگیری . یعنی اگه تونستی اشکال بگیری ها من خودمو از همین بالا پرت می کنم پایین . شاید این سوال برات پیش بیاد که مگه من الآن کجام که خودمو پرت می کنم پایین . باید عرض کنم که بنده در اوج قله های عزت و افتخار و سربلندی و الخ ....

تن پوش عشق چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:52

سلام بابا تا کنکور باید صبر کنیم خالا اگه جزوه خواستی هستیما

ستارگان ریاضی۸۳ فردوسی مشهد جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 http://sinuous83.blogsky.com/

سلام
امیدوارم کنکور رو با موفقیت پشت سر بذاری و مهر ماه توو دانشگاه ببینمت...
موفق باشین

رحیم = RAHIM شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 http://rahimcommando.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی قشنگه نوشته های خیلی جالب و خوندنی داری واقعا دستت درد نکنه .
موفق باشی

رحیم = RAHIM پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 http://rahimcommando.blogsky.com/

بازم سلام
راستی اگر دوست داشتی به کلبه کوچیک من هم سری بزن برای تبادل لینک هم خواستی خبرم کن !
موفق باشی

***خط سفید*** پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 16:26 http://whiteline.blogfa.com

سلام.ایشالله قبول میشیم..با هم(نیش)

خاطره شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 23:02 http://khaterehkh.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی
امیدوارم خوب خوب باشی و زودتر آپدیت کنی

عاشق سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:57 http://1x.blogfa.com

خانوم سلام
چطوریا[گل]
روز باید تو ایینه ی صورتتون، چشماشو به روی دنیا وا کنه؛ وقتی که خورشید خانم میاد بیرون، خودشو تو چشمتون پیدا کنه؛ نازنینم!، نازنینم!، وای اگه خورشید عشق، توی چشمای شما غروب کنه
ممنونم و منتظر

دختری که هیچ کس و جز تو نداره دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 http://banooyemah.blogsky.com

تبریک میگم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد