دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

دوباره بـــــــــــرگشـــــــــتــــــــم

 

این روزا هر کی هر جا منو گیر می آره از کنکور می پرسه اینجا دیگه نمی خوام از کنکور بگم.

یه تابستون خنک . یه تعطیلی تپل . گردش و تفریح و ...

اما نه...! خوب که فکر می کنم می بینم هیچ تعطیلاتی به پای تابستونای بچگی نمی رسه .

دوچرخه بازی با بچه های همسایه ... دشمنی خنده دار بچه های کوچه کوچیکه با بچه های کوچه بزرگه! 

 یادش بخیر هرچی که بدستمون می رسید می ریختیم تو یه قابلمه ی کوچولو مثلآ غذامون بود

 

انگار آدما هر چی بزرگتر می شن نسبت به اینکه فکرشون درگیر شه حریص تر می شن !

مدام دوست دارن حتی اوقات فراغت خودشون رو با ذهن شلوغ بگذرونن .

نمیدونم... شاید اینم یه جور تفریحه دیگه !

 

آقا بگذریم .

خود من که تا الان تابستون خوشگلی داشتم ایشالا واسه تو هم خوش تر از مال من گذشته باشه

 

خوب دیگه با این پست دوبـــــــاره من شـــــــروع کـــــــردم 

 

اطلاعیه :

از این به بعد هفته ای یه بار به روز می کنم


تولد مژگان جونم هم مبارک!