دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

آسمون اول!

 

 

"  پشت این آسمان آسمانی دیگر است "

 

 

      وای خدای من! مگه میشه؟

 

       اولش برام خیلی سخت بود.

 

    آسمونو میگم. آخه بهترین دوستمه .

 

 

  رو حساب اینکه خیلی وسیعه و مهربون عاشقش شدم . شبا تا به

 

  ماهش شب بخیر نمی گفتم و نمی بوسیدمش اصلآ خوابم نمی برد.

 

 

 

  واسه تک تک ستاره هاش اسم گذاشتم اسمایی که فقط

 

                                      خودم میدونم و خودش و خدا!

 

 

  عشق من یه طرفه نبود . اونم همیشه تو بدترین شرایط

 

  وقتی که از همه می بریدم بغلم می کرد.

     

                          آغوشی به وسعت کهکشانها!

 

  گاهی هم با بارونای غافلگیر کننده حسابی دلبری می کرد.

 

 

 

  خلاصه اینکه من از پنجره ی اتاقم پلی داشتم به دل آسمون!

 

  پلی از نور و واژه با پله هایی که از تکه های ستاره ساختیم و

 

                                   با گلهای زمینی تزیینش کردیم.

 

 

  اما...! اما یه روز از یه برنامه ی رادیویی * شنیدم

 

   که : " پشت این آسمان آسمانی دیگر است" .

 

                      و طبیعتآ پشت آن نیز هم!

 

 

  گفتم که! اولش خیلی برام سخت بود.

 

یعنی ممکنه آسمونی وسیعتر از آسمون من وجود داشته باشه؟

 

 

  یه کم که گذشت فهمیدم می تونم از آسمون اولی

 

  به شیش تا آسمون بعدی پل بزنم!

 

 

 اما امشب...! امشب وقتی آسمون زیباترین شهاب خودشو پیشکشم کرد...

                                            

                                               دوباره دلم لرزید .

 

 

  امشب فهمیدم آسمون من _ چه کوتاهترین و چه بلندترین _ همین

 

  آسمونیه که همیشه آرامش وگرمای آغوشش رو حس می کنم... .

 

 

" آسمون اول "

 


 *   اسم اون برنامه ی رادیویی : * روی خط جوونی * شبکه ی رادیویی جوان *

 

  

 

نظرات 16 + ارسال نظر
۲۵cent یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:33 http://25cent.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری به همین دلیل بهت تبریک می گم:اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن ونظر بده و اگه دوست داشتی ای دی هم بذار.در ضمن ما با تبادل لینک و لوگو هم موافقیم.با تشکر عضوی کوچک از خانواده بزرگ25

parishan دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 http://www.hichki.blogfa.com/

va salam
خوشبحالت که یه پنجره داری رو به آسمون خیلی وقته که دیگه شبا فقط گاه گاهی وقتی می زنم بیرون می تونم ستاره ها رو ببینم قدر این نعمتو بدون .
خوش باشی دختر مهربون
در پناه حق

parastoo دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:47

mesle hamishe,ali bood

مازیار دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:08 http://future2010.blogsky.com

سلام ...
اول ممنون بابت لطفتون نسبت به کلبه آبی
دوم اینکه خیلی ساده و بی ریا می نویسی و این خیلی زیباست.
آسمان دلت همیشه آبی و به حرارت خورشید باشه
موفق باشی

خاطره چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 http://khaterehkh.blogsky.com

قشنگ بود
قدیما رادیو جوان گوش میدادم اون موقع که تازه افتتاح شده بود
اما حالا!

پسر سیاه چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:26 http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی
قشنگ می نویسی .اما می دونی زیاد با این نوشته ها که اینطوریند حال نمی کنم
بلاگ خودمونی خودمونی هست . باد خودمونی هم باشه ....

عالیجناب هلیش Sir Mohsen Hellish پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:11 http://mosix.blogsky.com

سلام... محسن هلیش هستم... از آسمون نوشتی... من معتقدم بلند آسمان جایگاه من است... تا یکی دو سال آینده رسما با آسمون پیوند همیشگی می بندم... به زبون دیگه عشق خلبانی شکاری... غلام همت که زیر چرخ کبود... ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است... این یعنی آسمونی بودن...
رد پای فرهاد مهراد رو اینجا دیدم... آهنگ کودکانه... بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو... خیلی خاطره انگیزه... صدای فرهاد... مخصوصا این آهنگ...

! شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 http://alldaytimes.blogsky.com

چه قدر این دنیا کوچیک هست
خیلی بر حسب اتفاق رسیدم اینجا و تصمیم هم نداشتم که با کامنت نویسی مزاحم وقت شما بشم .
***
معمولاْ وقتی که یه نوشته رو می خونم کامنتای اونو هم یه نگاهی می ندازم .
بین کامنتای شما اسم دوتا از دوستای بلاگ نویسو دیدم . خیلی وقته که سراغمو نمی گیرن .
پسر سیاه و عالی جناب هلیش .
مثل فضای بیرون از وبلاگ که دو نفر بعد از مدتها همدیگه رو می بینن ...
و بازهم مثل همون بیرون از وبلاگ ... وقتی که دوتا آشنا همدیگه رو می بینن و هرکی خودشو می زنه به اون راه که مثلاْ همدیگه رو ندیدن.
***
... بگذریم
اما نویسنده محترم وبلاگ
دختر چهار فصل ...
امیدوارم که همیشه خوب و خوش و خرم باشی
هرچند که نمی خوای درباره کنکور صحبت کنی ولی اونو هم برات آرزوی موفقیت دارم
***
خدا نگه دار

R-Win دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:29 http://darktea.blogsky.com

آره...آسمونها خیلی وسیعن...خیلی...
اما از آسمون وسیعتر عمق معانی واژه هاست...جه بسا واژه ای مه خودش یه آسمون مفهومه!...خیلی جاه طلبانه است...
اما راجع به نظرت...آره منم اون کفشه رو بیشتر دوسش دارم...این شعره یه جور سرود شکسته...آواز هزیمت!
ولی اون کفشه ندای امید برای یه جسنجوس...خیلی پیچیده شد نه؟...از آشنایی با هات خوشبختم...Mucho gusto amiga...قربانت

پاتوق دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:08

رفتن دنبال آسمون های دیگه بی وفایی به آسمون اول نیست فقط کامل شناختن اونه

حامد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:12

سلام
من تازه با شما و وبلاگ‌تون آشنا شدم.
و امیدوارم که نتیجه‌ی تلاش‌هاتون در کنکور رضایت‌بخش بوده باشه.
هرچند که خیلی از این حرفا باید شنده باشید!!!
فعلا

بردیا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:36 http://www.royaiy.blogfa.com

سلام گلم

خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟

متاسفم از این که نمیتونم یه مدته بهت سر بزنم . البته به همه . یه مدت که

مسافرت بودم . الانم که یک سری مشکلات هست که نمیتونم به بروبکس اون تور

سر بزنم . به هر حال . بعد از.... ( یه مدته کمکی [نیشخند])میام ) .همین دیگه

راستی اگه زحمتی نیست این لینکه بردیای منو بکون شلم شولبا . خوببببببببببببب ؟

من رفتم دیگه . فلن . پیشم بیاییاااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟ [نیشخند][زبان][بوسه]

راستی در مورده لینک .(کشتیا بابا باشه از خدامه :دی)

بستنی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 http://Icecream.blogsky.com

سلام عزیز
ممنون سر زدی

بابی خودمون پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:45

من بیشتر نظارت دارم تا نظر <>.

apachi دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:33

age ,poshte in asman va textaee mese ino az paramis (khalezanak bazi ) joda koni kelaset mire balatar:-" nakhasti ham nakhad be man che:D
ghashang b0od;;)

ارش سبحانی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:36

خیتی بی مزه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد