دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

۶ خبر تپل !

 

نخست عناوین خبر :

- عید نیمه ی شعبان

- پرتاب انوشه جونم

- مسافرت طول و دراز اینجانب

- خسوف جزئی

- اعلام نتایج دانشگــــــــــــاه

- همایش نجوم در نیشـــــــــــابور

     سلام دوس جونا چطورین . منم خوبم توووووووووووپ!

      حالا مشروح اخبار:

 

- اول از همه این عید خوشگل رو به همه تبریک میگم ۱۰۰ سال به این سالا

    ( تو دلت یه صلوات واسه اونی که امشب تولدشه بفرست)

 

- حتمآ همتون انوشه انصاری رو کم و بیش میشناسین این هفته سفر فضایی انوشه جونم شروع میشه !

   دوسش دارم هزارتا...!!!  البته دومین ایرانی فضانورد من خواهم بود هااااا !

  

- آقا جای همتون خالی از ۱ شهریور زدیم به دل مسافرت هنوووزم در سفریم

 

- پنج شنبه ای که گذشت یک ماه گرفتگی جزئی داشتیم که منم از یکی از 

  توابع تهران ( امامه ) باغ یکی از فامیلا تا جایی که تونستم ماهو نگاه کردم

 

- نتایج دانشگاه آزاد اومد : قبولی در انتخاب اول فیزیک مشهد ( مام شدیم دانشجون ) .

دانشگاه سراسری هم فردا ۸ صبح اعلام میشه!

 

- بیست و دوم تا بیست و چهارم همایش نجوم باز هم در نیشابور برگزار خواهد شد .

این خیلی عالیه که نیشابور داره به قطب نجومی ایران تبدیل میشه

 

 

 

                                     قرررررررررررررررررررررررررررررربون همتون! فعلآ

 

نظرات 5 + ارسال نظر
درسا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 23:46

خیلی به قول خودت تپول بود دلم برات تنتگ شده جیگر

مسعود یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 http://nadaram :D

۲باره سلام.
تمام وبلاگتونو خوندم .خیلی قشنگ بود. خوشم اومد از نوشتنتون.خصوصا که فکر کنم دختر عموی هدیه هم هستین در کل واسم جالب بود و اولین وبلاگیم بود که تمام مطالبشو می خوندم . ۱ پیشنهاد : میشه ۱ خورده با لهجه نیشابوری بنویسین؟:d البته این فقط ۱ پیشنهاد .مبارکه دانشگاه. امید وارم سراسریم قبول بشی .ایشالا میشی ...!!! مسعود k.lvlaso0d

خاطره دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
فیزیک دوست داری؟
تبریک فراوان
شیرینی کی میدی
حالا از سراسر ی چه خبر؟
امیدوارم موفق باشی

هدیه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 00:13

salam she2riiii?khoofimosaferat khosh gozash? mi2nam
cheshmo delet roshan noojoom pojoom bet khosh begzare rasT khatere jooon ye soali baram Psh oomade ke kheili zehnamo mashghooloonde be khodesh ha E vagooam ke ha E ghamare bani hashem che rabT be nimeye shaban vadare ha?

حسن شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:01 http://www.4fasl.ir

سلام
من مدیر سایت چهارفصل www.4fasl.ir هستم
داشتم سرچ می کردم که وبلاگت رو دیدم
من هم داشتم میرفتم فضا که وقتی دیدم تو هم میخوای بری خوشحال شدم که یک همسفر پیدا کردم
خلاصه اگر خواستی بری خبرم کن.
id : qomiha1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد