دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

دختــــر چهـــــار فصـــــل

به دلت گوش سپار... دل همه چیز را می داند!

نفس!

 

تا حالا پیش اومده که نفست بگیره؟

احساس فشار شدید روی قفسه ی سینه

نفسی که همیشه خودش می اومده و می رفته حالا باید به زور بکشیش بالا

آخ!!! خیلی سخته.

 

 

اصلآ بگو ببینم ؛ تا حالا شده احساس کنی که داری نفس می کشی؟

 

 

من کی ام؟

 

تا حالا شده از یکی دور باشی بعد احساس کنی خیلی بهش نزدیکی؟

یا بر عکس

به یکی نزدیک باشی اما بازم احساس کنی خیلی ازش دوری!

 

نمی دونم متوجه منظورم می شی یا نه !

واقعآ دور بودن یا نزدیک بودن به چیه؟

 

پاک قاطی کردم .

آدم تو بعضی شرایط هر کاری کنه بازم نمی تونه خودشو گول بزنه.

بعد از ۱۸ سال و ۹ ماه و ۲۵ روز زندگی با خودم ؛

 کم کم دارم می فهمم که اصلآ خودمو نشناختنم!

احساساتم نیاز هام توقع هام و ... . عجیبه نه؟

نمیدونم ! یا نه ... شاید بدونم از چیه !!!

مخلص کلام این روزا به طرز عجیبی عجیب شدم !!!

میگی نه؟ بابا تابلوه . جمله ی قبل رو بخون ===> مخلص کلام !!! 

این چی بود آیا؟  

بابا توروخدا اگه کسی قبلآ این کلمه رو شنیده از من اعلام کنه خلاص شم!

*****

کم کم داریم به امتحانا نزدیک می شیم

بازم من کلی فکر و تصمیم کبری تو سرم دارم

 که احتمالآ مثل سالای قبل هیچ کدوم عملی نمی شه !!!

 نه دیگه فکر کنم آدم شدم امسال دیگه وضع فرق کرده

خاطره می خواد بترکونه اونم از نوع هسته ای!!!

!!!وووووووووووووووووووووف شاگرد اول!!!

*****

<<روز دانشجون رو قبل از همه به خودم بعد هم به سایر دانشجونا تبریک میگم>>